Všeobecné obchodní podmínky
I. ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ
- Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen “obchodní podmínky”) firmy Markéta Zelinková, místem podnikání Krátká 8, 568 02 Svitavy, IČO 01602918, zapsané v obchodním rejstříku pod sp. zn. 360901, vedeném u Městský úřad Svitavy, e-mail lababycz@gmail.com, telefonní číslo 721151858, (dále jen „prodávající”) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti kupujících a prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím e-shopu na webových stránkách www.lababy.cz (dále jen „internetový obchod“).
- Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání
- Všechny informace o zpracování osobních údajů kupujícího jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, která nalezne také v příloze emailu.
- Stanovení těchto obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy a její znění může prodávající jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
- Kupující bere na vědomí, že zobrazované barvy zboží, vzorků látek ve vzorníku se lišit a mohou být zkreslené digitalizací nebo se může jednat o ilustrační fotografie.
- Výrobky je nutné prát a zacházet s nimi dle přiložených pokynů u výrobků nebo uvedených pokynů na internetovém obchodu u jednotlivých výrobků.
- Veškeré výrobky nejsou hračky pro děti.
- Šité dětské capáčky jsou pouze oděvním doplňkem, neslouží jako plnohodnotná obuv pro dítě.
II. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
- Kupní smlouvu je možné uzavřít pouze v českém jazyce.
- Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory), hradí kupující sám. Tyto náklady se neliší od základní sazby. Žádné další náklady účtované tedy nad rámec celkové ceny nebudou. Odesláním objednávky souhlasíte s tím, že prostředky komunikace na dálku využíváme.
- Při zadávání objednávky si kupující vybere zboží, počet kusů zboží, způsob platby a doručení.
- Identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, aby prodávající mohl doručit zboží, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu. Při nákupu zboží je povinnost poskytnout prodávajícímu všechny informace správně a pravdivě.
- V průběhu tvorby objednávky může kupující až do doby jejího dokončení údaje měnit a kontrolovat. Po stisku tlačítka „Objednat s povinností platby“ objednávku dokončí a tím i souhlasí s těmito obchodními podmínkami, v opačném případě nebude možné objednávku dokončit.
- Prodávající neprodleně po obdržení objednávky kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).
- Součástí potvrzení je shrnutí objednávky a obchodní podmínky formou přílohy e-mailové zprávy. Podmínky ve znění účinném ke dni objednávky, tj. ve znění přiloženém jako příloha potvrzující e-mailové zprávy, tvoří nedílnou součást smlouvy.
- V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně prodávajícího při uvedení ceny zboží v internetovém obchodě, nebo v průběhu objednávání, není prodávající povinen dodat kupujícímu zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu ani v případě, že kupujícímu bylo zasláno automatické potvrzení o obdržení objednávky podle těchto obchodních podmínek. Prodávající informuje kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí kupujícím na emailovou adresu prodávajícího.
- Potvrzením objednávky dochází k uzavření kupní smlouvy mezi kupujícím a prodávajícím a kupujícímu tak vzniká závazek k zaplacení celkové ceny.
- Kupující
provádí
objednávku zboží těmito způsoby:- prostřednictvím svého zákaznického účtu, provedl-li předchozí registraci v internetovém obchodě,
- vyplněním objednávkového formuláře bez registrace.
III. UŽIVATELSKÝ ÚČET
- Na základě registrace v rámci internetového obchodu může kupující přistupovat do svého uživatelského účtu a objednávat z něj.
- Při registraci uživatelského účtu je povinností kupujícího uvést správně a pravdivě všechny zadávané údaje a v případě změny je aktualizovat.
- Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost, ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho zákaznického účtu. Prodávající nenese odpovědnost za případné zneužití zákaznického účtu třetími osobami. Kupující není oprávněn umožnit využívání zákaznického účtu třetím osobám.
- Prodávající může uživatelský účet zrušit, a to zejména v případě, když jej delší dobu kupující nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy a těchto obchodních podmínek.
- Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.
IV. CENA ZA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
- Informace o zboží, včetně uvedení cen jednotlivého zboží a jeho hlavních vlastností jsou uvedeny u jednotlivého zboží v katalogu internetového obchodu. Ceny zboží jsou konečné, včetně všech souvisejících poplatků a nákladů za vrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být vráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány v internetovém obchodě. Toto ustanovení nevylučuje sjednání kupní smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.
- Veškerá prezentace zboží umístěná v katalogu internetového obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.
- V internetovém obchodě jsou zveřejněny informace o cenách spojených s balením a dodáním zboží. A platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.
- Případné slevy s kupní ceny zboží nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se prodávající s kupujícím jinak.
- Cena je vždy uvedena v rámci internetového obchodu, v návrhu objednávky a samozřejmě v daňovém dokladu (dále jen „faktura“). V případě rozporu mezi cenou uvedenou u zboží v rámci internetového obchodu a cenou uvedenou v návrhu objednávky se uplatní cena uvedená v návrhu objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve faktuře. V rámci návrhu objednávky je též uvedena cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma.
- Prodávající není plátcem daně z přidané hodnoty.
- Společně s cenou za zboží je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
- Kupní cenu dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 2201456476/2010, vedený u společnosti Fio banka, a.s. (dále jen „účet prodávajícího“). Splatnost faktury je 7 dní od uzavření kupní smlouvy. Kupující je povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
- Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 3.6 obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.
- V případě, že nebude prodávajícímu uhrazena kupní cena za zakoupené zboží, bude mu zaslána do 7 dnů od vytvoření objednávky upomínka. Upomínka bude odeslána elektronicky na uvedený email v objednávce. V případě, že objednávka nebude kupujícím uhrazena do 10 kalendářních dní, objednávka bude stornována. O stornování objednávky bude kupující informován elektronicky na uvedený email v objednávce.
- Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 2.6), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
- V případě platby na dobírku nebo v hotovosti, je kupní cena splatná při převzetí zboží.
- Na základě kupní smlouvy vystaví prodávající kupujícímu fakturu a to po uhrazení kupní ceny. Faktura bude zaslána v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího. V případě dobírky bude faktura uvnitř balíku.
- Vlastnické právo ke zboží na kupujícího přechází až poté, co zaplatí celkovou cenu a zboží převezme.
V. DOPRAVA A DORUČENÍ ZBOŽÍ
- Zboží je kupujícímu dodáno:
- na adresu určenou kupujícímu v objednávce (dopravce Zásilkovna nebo Česká pošta),
- prostřednictvím výdejny/Z-boxu (Zásilkovna) nebo Balíkovny (Česká pošta), kterou si kupující určil,
- osobním odběrem na výdejním místě (Náměstí Míru 12, Svitavy 56802).
- Doba doručení zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby. Předpokládaná doba doručení zboží je 2-3 dny (max. však 7dní) od připsání platby (v případě platby převodem) nebo potvrzení objednávky (v případě doručení na dobírku). Doba uvedená v těchto obchodních podmínkách je pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání. V případě osobního odběru prodávající vždy o možnosti vyzvednutí zboží informuje prostřednictvím e-mailu.
- Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou uvedeny v objednávce kupujícího a v potvrzení objednávky prodávajícím. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
- Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
- Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
VI. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ A UPLATNĚNÉ REKLAMACE
- Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
- Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
- má zboží takové vlastnosti, které prodávající popsal,
- se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
- zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
- je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
- zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
- Ustanovení uvedená v čl. 6.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
- Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.
- Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat:
- výměnu za nové zboží,
- opravu zboží,
- přiměřenou slevu z kupní ceny a
- odstoupit od smlouvy.
- Kupující má právo odstoupit od smlouvy:
- pokud má zboží podstatnou vadu,
- pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě,
- při větším počtu vad zboží.
- Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli své provozovně či sídle podnikání.
- Veškeré dotazy ohledně reklamace nebo žádosti o uplatnění reklamace kupující předem oznámí osobně, telefonicky (tel. 604 918 164) nebo pomocí emailové adresy lababycz@gmail.com. Lze využít i vzorový formulář, který je součástí obchodních podmínek.
- O průběhu reklamace, zejména o jejím přijetí, vyřízení či zamítnutí bude prodávající zákazníka informovat prostřednictvím e-mailových zpráv či telefonicky.
- Prodávající rozhodne o reklamaci do 3 pracovních dnů. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu.
- Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
- Vadou zboží není opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.
- Náklady spojené s vrácením zboží hradí v případě oprávněné reklamace prodávající (kupující po domluvě obdrží vratkový štítek/kód na Zásilkovnu). Toto právo může kupující u prodávajícího uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí záruční doby.
- Volbu způsobu reklamace má kupující
VII. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
- Kupující je ze zákona oprávněn odstoupit od kupní smlouvy uzavřené přes internet nebo telefonicky bez udání důvodu do 14 dnů od doručení zboží. Přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě.
- Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu (zakázková výroba).
- Chce-li kupující využít tohoto práva, je nezbytně nutné prodávajícímu v uvedené lhůtě oznámit svoje rozhodnutí. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat na adresu sídla prodávajícího, na adresu elektronické pošty (lababycz@gmail.com) nebo telefonicky (604 918 164). Pro odstoupení může kupující také využít vzorový formulář, který je součástí obchodních podmínek.
- Při vrácení zboží v rámci odstoupení od kupní smlouvy, nesmí být zboží použité, poškozené, nošené a ani vyprané. V případě nesplnění těchto podmínek nebude žádosti vyhověno.
- Pokud kupující odstupuje od kupní smlouvy do 14 dnů od doručení zboží, má kupující nárok i na náhradu nákladů na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Pokud se kupující rozhodne pro pozdější odstoupení od kupní smlouvy, prodávající vyplatí pouze kupní cenu zboží.
- Náklady na vrácení zboží hradí prodávající a to tak, že zašle kupujícímu unikátní vratkový kód/štítek (dopravce Zásilkovna).
- Uvedené peněžní prostředky prodávající vrátí bezodkladně, nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení. S platbou je však možné v souladu se zákonem počkat, dokud zboží není vráceno prodávajícímu. K platbě bude užit stejný platební prostředek jako při placení kupní ceny kupujícím, nedohodnou-li se strany jinak.
- Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
- Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
- Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, anebo když výrobce, dovozce anebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží. Prodávající bezodkladně informuje kupujícího prostřednictví emailové adresy uvedené v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem určeným kupujícím.
VIII. ZÁVĚREČNÉ USTANOVENÍ
- Prodávající není ve vztahu ke kupujícím vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.
- Vyřizování stížností spotřebitelů prodávající zajišťuje prostřednictvím elektronické adresy lababycz@gmail.com. Informaci o vyřízení stížnosti zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.
- K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
- Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
- Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem.
- Volbou práva dle čl. 12.1 obchodních podmínek není spotřebitel zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).
- Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
- Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
- Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu prodávajícího.
- Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Kupující nesmí při využívání internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící internetový obchod a užívat internetový obchod nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.
- Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty. Kupující doručuje prodávajícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenu v těchto obchodních podmínkách. Prodávající doručuje kupujícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenou v jeho zákaznickém účtu nebo v objednávce.
- V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), nenese prodávající odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, má prodávající i kupující právo od kupní smlouvy odstoupit.
- Přílohou obchodních podmínek je vzorový formulář pro odstoupení (i reklamaci) od kupní smlouvy (Formular_pro_odstoupeni_od_smlouvy).
- Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 1. 2. 2023
Příloha č. 1 - Formulář pro odstoupení od smlouvy (reklamace/vrácení/výměna zboží)
LA Baby – www.lababy.cz
firma Markéta Zelinková
se sídlem Krátká 8, 568 02 Svitavy
identifikační číslo: 01602918
kontaktní email pro vyřízení reklamací: lababycz@gmail.com
Oznamuji, že tímto odstupuji od kupní smlouvy o nákupu (vhodné zakroužkujte):
- v zákonné lhůtě 14 dní bez udání důvodu,
- po uplynutí lhůty s udáním důvodu (do 24měsíců).
Datum objednání:
Datum doručení balíčku:
Číslo faktury:
Jméno a příjmení spotřebitele:
E-mail:
Telefon:
- Název, velikost a druh zboží, kterého se týká odstoupení od smlouvy:
- Žádám o (vyhovující možnost zakroužkujte):
- vrácení peněz za zboží,
- opravu zboží,
- přiměřenou slevu (ponechání si zboží),
- výměnu zboží za jiný kus (v případě změny velikosti/barvy uveďte).
- Peněžní prostředky budou vráceny na bankovní účet:
- V případě opravy nebo výměny, prosím uveďte jakým způsobem zaslat k vám nazpět:
Vrácené zboží v rámci zákonné lhůty 14 dní NESMÍ být použité, poškozené, nošené a ani vyprané. V případě, že nebudou splněny tyto podmínky, Vaší žádosti nebude vyhověno.
Pro rychlejší vyřízení nás o vašem rozhodnutí vrátit/reklamovat zboží prosím předem informujte na e-mailovou adresu. Poté tento vyplněný formulář nascenujte nebo zašlete v balíčku k nám.
V případě odstoupení v zákonné lhůtě 14 dní od doručení zboží, máte nárok na náhradu nákladů na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Pokud se rozhodnete pro pozdější odstoupení od kupní smlouvy, vyplatíme pouze kupní cenu zboží. Kupní cenu Vám vrátíme nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení. S platbou však můžeme v souladu se zákonem počkat, dokud nám zboží nevrátíte.
Zboží zabalené a označené štítkem (obdržíte do mailu) odneste na nejbližší pobočku Zásilkovny.
V ………………………………………………, dne …………………………….
__________________________________________________
Podpis kupujícího